بهترین مارک بویلر بخار

بویلر بخار یکی از دستگاه‌ ها و تجهیزات اصلی در صنایع کوچک و بزرگ می‌ باشد و در حال حاضر نیز تولید کنندگان زیادی در داخل و خارج از کشور درزمینهٔ تولید این محصولات فعالیت دارند. در این مطلب به نقد و بررسی بهترین مارک بویلر بخار خواهیم پرداخت تا خریداران بتوانند با اطمینان کامل نسبت به انتخاب دستگاه مورد نظر خود اقدام کنند.

میزان کیفیت بویلر رابطه مستقیمی با شرکت سازنده آن دارد و در صورتی که تولید کنندگان از مواد اولیه و تجهیزات مرغوبی برای ساخت دیگ‌‌ های بخار استفاده کنند، در نهایت محصول به دست آمده نیز با سطح کیفیت بالایی به بازار های جهانی عرضه می‌ شود. ایمن بودن دستگاه در برابر عوامل محیطی مختلف از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود و تولید کنندگان باید این نکته مهم را مد نظر قرار بدهند. لیست تولید کنندگان بویلر بخار در سطح کشور عزیز ما ایران شامل موارد زیر می ‌شود.

بهترین مارک بویلر بخار
بهترین مارک بویلر بخار
  1. شرکت ماشین سازی اراک: این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تولید کنندگان بویلر بخار در سطح کشور است که محصولات خود را با مرغوبیتی منحصر به فرد در اختیار متقاضیان قرار می ‌دهد. در حقیقت شرکت ماشین سازی اراک اولین تولید کننده بویلر بخار در کشور است که پیش از تأسیس این واحد تولیدی دیگ ‌های بخار از طریق واردات تأمین می ‌شدند. ماشین سازی اراک با تولید حجم گسترده ‌ای از بویلر ها، نیاز واردات این محصول به کشور را کاهش داده است.
    در حال حاضر انواع بویلر های واتر تیوب و فایر تیوب در ظرفیت ‌های گوناگون در این شرکت تولید گردیده و به تمام نقاط کشور نیز عرضه می‌ گردد. تولید انواع دیگ ‌های بخار ترکیبی و سیکل‌ های ترکیبی از دیگر دستاورد های ماشین سازی اراک است.
  2. شرکت استیم پاور: این شرکت در سال ۱۳۸۴ تاسیس گردید و هم اکنون نیز در زمینه تولید و ساخت انواع بویلر های صنعتی فعالیت دارد. این شرکت گواهینامه کنترل کیفیت خود را از شرکت آکسفورد انگلستان اخذ نمود و در حال حاضر نیز محصولات این تولید کننده به عنوان یکی از برند های برتر سطح کشور به شمار می ‌رود. شرکت استیم پاور به منظور طراحی دیگ ‌های بخار خود از کوره ‌های حرارت آلمانی استفاده می ‌کند و به همین علت به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه بویلر های بخار سه پاس با ظرفیت بسیار بالا است. تولید دیگ ‌های بخار الکتریکی به منظور استفاده در محیط‌ هایی مانند استخر و سونا از دیگر محصولات این برند است.
  3. شرکت دابو صنعت: شرکت مخزن فولاد رافع که با نام تجاری دابو صنعت نیز شناخته شده است، به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان دیگ بخار در سطح کشور می ‌باشد. هم اکنون ایمن ‌ترین بویلر ها توسط این شرکت ساخته می‌ شود و از آن جایی که در آزمایشگاه این شرکت تست ‌های مختلفی روی دستگاه ‌ها انجام می‌ شود در نهایت بویلر ها با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می ‌شوند. این شرکت برای تولید دیگ بخار تمامی استاندارد های جهانی و بین المللی را رعایت می ‌کند. هم اکنون محصولات این شرکت یکی از بهترین برند های بویلر بخار است.
  4. شرکت آروین بخار: به عنوان یکی از برند های بین المللی در زمینه ساخت بویلر ها می ‌توان به شرکت آروین بخار اشاره نمود. این شرکت با کمک گرفتن از متخصصان برجسته و تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته دیگ های بخار را تولید نموده و در اختیار متقاضیان قرار می ‌دهد. این تولید کننده محصولات خود را به کشور هایی همچون عراق، سوئد، ترکیه روسیه، قزاقستان و آذربایجان نیز صادر می‌ کند.
  5. شرکت بویلر ایران: یکی از فعال ‌ترین و بهترین تولیدکنندگان تجهیزات حرارتی از جمله دیگ بخار شرکت بویلر ایران است. این شرکت در زمینه ساخت انواع بویلر های افقی و عمودی در ظرفیت‌ های ۱۰۰ کیلوگرم تا ۵ تن فعالیت دارد. این برند در ساخت محصولات خود تمامی استاندارد های ایمنی را رعایت می ‌کند و از لحاظ سطح کیفیت در رتبه اول تولیدات کشور قرار می ‌گیرد‌.
بهترین مارک بویلر بخار
بهترین مارک بویلر بخار

هم اکنون که با بهترین مارک بویلر بخار در ایران آشنایی یافتید، می توان گفت که شرکت ‌های زیادی در خارج از کشور نیز نسبت به ساخت و تولید این دستگاه‌ ها مشغول به فعالیت می ‌باشند. یکی از برند های معروف تولید کننده بویلر که در سطح بین المللی محصولات خود را تولید می ‌کند، مارک بوش است کالا های خود را با استفاده از بهترین تکنولوژی ‌های روز دنیا و بالا ترین سطح کیفیت عرضه می نماید‌. شرکت فولتون، ساسمان بویلرز و هارست بویلر از دیگر برند های معروف تولید کننده بویلر بخار در سطح ‌جهان هستند‌.

نکات خرید بویلر بخار

با توجه به این که بخار در بخش ‌های مختلف یک صنعت مورد استفاده قرار می ‌گیرد و بویلر بخار نیز یکی از تجهیزات پر کاربرد در این صنایع است، آشنایی با نکات خرید بویلر بخار اهمیت زیادی دارد تا در نهایت دستگاه بیشترین میزان کارایی و عملکرد را از خود نشان بدهد. سایز دیگ بخار یکی از موارد بسیار مهمی است که در هنگام تهیه دستگاه باید به آن توجه شود که باید متناسب با خط تولید انتخاب گردد تا جوابگوی نیاز های آن واحد تولیدی باشد. واحد ظرفیت بویلر کیلوگرم بر ساعت است، به عنوان مثال اگر ظرفیت دستگاه ۱۰۰۰ کیلوگرم باشد بدین معنی است که بویلر می ‌تواند در مدت یک ساعت ۱۰۰۰ لیتر آب را به بخار تبدیل کند‌.

بهترین مارک بویلر بخار
بهترین مارک بویلر بخار

فرآیند تولید دیگ بخار یکی دیگر از مواردی است که پیش از تهیه این دستگاه باید به آن توجه کنید که بدین منظور می ‌توانید نسبت به شناسایی برند تولید کننده بویلر اقدام نمایید. شناسایی بهترین برند بویلر بخار می ‌تواند در جهت انتخاب یک دستگاه با کیفیت و پر‌ کاربرد به شما کمک کند. مشاهده علامت استاندارد روی دیگ بخار یکی دیگر از موارد بسیار مهمی است که خریداران آن را مد نظر قرار می ‌دهند تا با ایمنی بالای بویلر امنیت محیط کار را تضمین کنند.
قیمت دیگ بخار با گذشت زمان دچار نوسانات زیادی شده، زیرا پارامتر های مختلفی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در تعیین نرخ نهایی آن مؤثر بوده ‌اند.

× ارتباط در واتساپ